חברת ספקטרום תאורה נבחרה לבצע שדרוג תאורה לסניפי בנק מזרחי

חברת ספקטרום תאורה שמחה לבקש על השלמת ביצוע שידרוג תאורה בסניפים של בנק מזרחי ברמה ארצית.

החברת ספקטרום נבחרה לבצע את שידרוג תאורה בסניפים מתוך מגמה להביא לחיסכון להתייעלות ולשיפורי התאורה בסניפים.

חברת ספקטרום תאורה התקינה גופי תאורה איכותיים העומדים בכל הדרישות לרבות תקן פוטביולוגי, בדיקות של מכון התקנים הישראלי ותקן מניעת סינוור.

גופי התאורה באו להחליף גופי תאורה מסורתיים משובצים פלורסצטיים בגופי תאורה לד בעלי תפוקה אורית גבוה במיוחד עם נצילות של 110 ואט ללומן.

בפרויקט נעשהשימוש במספר גופי תאורה מובילים:

ג"ת פנל לד דקורטיבי מדגם נגה, משווק על ידי חברת ספקטרום עם כיסוי מיקרופרזמטי המחליף גוף תאורה פרבולי.

ג"ת מדגם סהר המשווק על ידי חברת ספקטרום, גוף תאורה מקצועי עם צלעות קירור לקבלת פיזור חום אופטימיל, הבא להחליף שקועי תקרה עגולים עם נורות PL.

חברת ספקטרום ידועה ביכולתה להציג פתרון מקוריים ומותאמים לדרישות הלקוח, במסגרת זו חברת ספקטרום תאורה, פתחה מערכת תאורה לשידרוג גופי תאורה קיימים דגם דונט, והביאה לחיסכון ניכר בעלויות שהיו כרוכות בהחלפת גוף התאורה ותחזוקתו השוטפת.

הפרוייקט קוצר שבחים ומתפרס על כל סניפי בנק מזרחי בישראל.

הפרויקט מעבר לתרומתו הניכרת בחיסכון של למעלה מ- 50% בחשמל הנצרך משפר באופן מהותי את האווריה בנסיף ומשיג תוצאות אמינות לאורך זמן וחיסכון ניכר בכל הנוגע לתחזוקה שהיתה נדרשת קודם לכן בגופי התאורה המסורתיים.

חברת ספקטרום שמרה על הקונספט האדריכלי והעיצובי הקיים בסניפים תוואי גופי התאורה ומיקומם לא השתנה, עם זאת החלפת התאורה מעבר להיותה פונקצינלית ומשפר את רמת ההארה, משווה לבנק נראות של יוקרה וחדשנות